Halaman

Thursday, July 28, 2011

Disebalik Kegilaan Peminat : Justin Bieber

Assalammualaikum..

Sebentar tadi, aku terbaca tentang satu artikel dekat facebook Komuniti Remaja Islam..Walaupun dah lama, tahun 2010.. tapi aku baru baca artikel tu harini..hehe..Aku tahu bukan senang nak benci orang yang kita dan minat atau suka..tapi, kita kena beringat, tu semua hiasan dunia je..dan ia tidak akan menyumbang apa-apa faedah dan pahala untuk kita di akhirat kelak.betul tak????Selamat membaca..(^_^)

Justin Bieber lambang Illuminati (Freemason)

by Komuniti Remaja Islam on Sunday, November 14, 2010 at 1:42am
Kepada sesiapa yang amat meminati penyanyi Justin Bieber (JB) yang popular dengan lagu Baby hingga selalu terpekik melolong macam dirasuk hantu apabila mendendangkan bait-bait lagu Jb dinasihatkan agar segera bertaubat.

Ini kerana, apabila anda menyebut setiap perkataan dalam lagu JB yang bertajuk Baby, anda secara tidak sengaja telah "menyebut perkataan yang menyembah dajjal/juru selamat Yahudi".

Ini boleh dikesan dengan cara men"terbalik"kan lagu tersebut (ke belakang). Untuk rekod, Justin adalah pemimpin muda Illuminati-New World Order iaitu sebuah organisasi antarabangsa Yahudi yang memperjuangkan konsep One World-One Religion-One Israel.

Sila lihat bukti video ini : http://www.facebook.com/video/video.php?v=166592666694091&ref=mf


1 comment:

  1. Assalamualaiukum,
    Nak ucapkan selamat mengejar malam2 terakhir di bulan ramdhan ini. diharap kita bertemu mlm yg semua org tunggu itu...
    And lastly "Final stretch of ramadhan..... Kerugian adalah; apabila berlalunya ramadhan masih juga tidak diampuni dosa-dosa."

    ReplyDelete